1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2929817

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
sargad:
Att Jeremy Boyce inte ens får vara med i laguppställningen är som en slemmig jävla kuk i salladen för alla Timråfans när vi har i princip en hel forwardsbesättning som är helt odugliga.

HV71 försökte göra sig av med trotjänare - då åkte man ur.
Spela Boyce. Det finns INGEN ursäkt.

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
lhc större kris än oss. råttan ligger på -14 o är utskälld av fans.

byte med honom o juel? vill såklart inte tappa tim men vi har inte råd med två så bra målisar när vi behöver nån med näsa för mål. lhc behöver en bra keeper .

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer