Men jag skulle nog satt en 2 ändå på Heikkinen och en 1 på Lilja!
Naturligtvis ska ju Heikkinen producera mer men har ändå haft bra fart o energi o försöker hela tiden men får tyvärr inte ut det man hoppats. Men 2 kan jag tycka men Lilja ser man dock inte mycket av och där måste det till rejäl förhöjning av prestationen!👊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag skulle nog satt en 2 ändå på Heikkinen och en 1 på Lilja!
Naturligtvis ska ju Heikkinen producera mer men har ändå haft bra fart o energi o försöker hela tiden men får tyvärr inte ut det man hoppats. Men 2 kan jag tycka men Lilja ser man dock inte mycket av och där måste det till rejäl förhöjning av prestationen!👊