vonDöbeln: Ganska bra summerat tycker jag... dock vet jag inte om Boyce skall ha 3 då han knappt rört isen i år. Kanske lite hård på Forsmark och Näsa har väl ändå poängmässigt gjort de bra och kanske förtjänar en 4
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kanske lite hård på Forsmark och Näsa har väl ändå poängmässigt gjort de bra och kanske förtjänar en 4