Peppe: Är ju typ exakt det vi har hört våra sportchefer sagt de senaste 10-15 åren,oavsett om vi haft nubben eller Kapanen som sportchefer. .Ändå dimper det av någon anledning ner nånting nästan varenda år.. 🙄 Försvinner Genborg och Dalle så blir det tufft.säger sig ju självt.. Nära hälften av lagets alla mål kommer ju därifrån .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Försvinner Genborg och Dalle så blir det tufft.säger sig ju självt.. Nära hälften av lagets alla mål kommer ju därifrån .