steveroper: håller inte med om de sista stycket bara.
inget kan ursäkta vår skit publik . varenda sate som inte har engagemang o uppoffring som den absoluta majoritet här inne är verkligen inte ursäktad 😂
kolla hv. deras lag har älskat kval plats dom senaste 5 åren mer än vad northug älskar kokain men likt förbannat är de där i ur o skur.
ni som inte är där o ser till att vår ekonomi vänds från denna tunna tunna tråd så vi i såna här lägen kan värva in en rattie är aldrig aldrig aldrig ursäktade 😎
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
inget kan ursäkta vår skit publik . varenda sate som inte har engagemang o uppoffring som den absoluta majoritet här inne är verkligen inte ursäktad 😂
kolla hv. deras lag har älskat kval plats dom senaste 5 åren mer än vad northug älskar kokain men likt förbannat är de där i ur o skur.
ni som inte är där o ser till att vår ekonomi vänds från denna tunna tunna tråd så vi i såna här lägen kan värva in en rattie är aldrig aldrig aldrig ursäktade 😎