Smörgåsen :Han har väl pendlat mellan andra och tredje line så länge jag kan minnas iaf.🙄 några enstaka har han fått gästa första kanske. Så top 6? kanske kanske inte? Beror lite på..Det jag menar är att vi har nog sett toppen,hans peak av det han klarar av poängmässigt.iaf med de förutsättningarna han kan ges i Timrå..han skulle nog behöva spela med bättre omgivning insåg fall . Tycker inte det är dåligt egentligen Hartmann är en godkänd shl forward.säkert till hyfsad peng. .men att förvänta sig så mycket mer utveckling poängmässigt. Nja tvek på den .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker inte det är dåligt egentligen Hartmann är en godkänd shl forward.säkert till hyfsad peng. .men att förvänta sig så mycket mer utveckling poängmässigt. Nja tvek på den .