1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2930648

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Jadu: Ja nästa års backuppsättning måste bli bättre, för med lönen som försvinner med Erixons och Pilös kontrakt som löper ut.

Didde bör vara kvar. Men tycker även där, inte till vilket pris som helst. Max 100k på en sån backtyp. Även Nässén, även där beroende på löneanspråk.

Skulle gärna se att man lägger Erixons och Pilös lön tillsammans på en riktig dunderback.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
-Sputnik-: Tim Erixons lönepost bör lastas in på. Offensiv spets .. oavsett om det är back eller forward.
Försvinner tex Dahlen så..

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
JJ idag , där ser man .....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer