-Sputnik-: Jag har en viss förståelse över att man inte jublar över en sådan förlängning, men om det är bristen på självförtroende som stör honom så lär han ju inte bli superpeppad av en tyst minut heller.
Woody Jokinen: Jo givetvis skulle man väl klappat lite smått engagerat. Ett bandyklapp på sin höjd.
Sen är det ju missriktat att Bua mot Forsmark. Klart man skriver på om man får sin speltid oavsett prestation. Andra som skall få buandet riktat emot sig i så fall..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer