1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2930886

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Skön start på matchen.
Väljer man att visa förlängningen på Forsmark tycker jag att alla bör applådera oavsett om han har sin sämsta sässe eller inte, han är trots allt en spelare i vår klubb.

Proffstyckare på sociala medier kan ju börja med att dyka upp i hallen & därefter klaga! Sviktande publiksiffror & svaga snittkvitton är ju ändå sånt som vi kan stötta klubben med. Ju mer pengar vi lägger in desto bättre spelare kan vi få, enkel matematik.

Forza TIK & hoppas domaren höjer nivån på vad han utvisar för. Det har varit en filmning & en OERHÖRT svag ”slashing” han tagit för nu.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV71 2025-11-01
Cobbel: Kan man super-gilla ett inlägg??

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer