-Sputnik-: Tillräckligt usla för att vinna mot DIF i förra omgången. Tror inte man ska negligera Timrås insats som far. Timrå GÖR HV otroligt usla, givetvis tillåter HV Timrå att dominera. Men jobbet måste göras och slitet måste läggas ner. Och det gör Timrå idag.
En sån här match förklaras inte enklast med att motståndarna är usla. Det finns mer lager i löken än så.
Dessutom kan man ju applicera "är vattenglaset halvfullt eller halvtomt"-teorin på det här. Man kan ju välja att se att HV är pissusla!1! Eller; man kan välja att se det som att Timrå kör över dom.
Jag väljer det sistnämnda. Känns ju mycket bättre i supporterhjärtat!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sån här match förklaras inte enklast med att motståndarna är usla. Det finns mer lager i löken än så.
Dessutom kan man ju applicera "är vattenglaset halvfullt eller halvtomt"-teorin på det här. Man kan ju välja att se att HV är pissusla!1! Eller; man kan välja att se det som att Timrå kör över dom.
Jag väljer det sistnämnda. Känns ju mycket bättre i supporterhjärtat!