Eugen Sandberg: Japp, så är det. Vi kommer aldrig nå just några högre höjder än så här. Vi får vara glada och tacksamma för det vi har. Och det mina damer och herrar....*trumvirvel*.....är en SHL-arena i den lilla avfolkningsorten Timrå! Timrå IK ska spela i Timrå!!!11!! Det trumfar ALLA andra ambitioner. Ingen agenda kan vara noblare
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det trumfar ALLA andra ambitioner. Ingen agenda kan vara noblare