-Sputnik-: och i samband med det så kan Red Bull bygga en multiarena i sundsvalls hamn där de kan köra lite olika jippon utanför i vinter med "back-ut-i-havet" hoppning och liknande för att dra folk, främst första säsongen så att vi verkligen får upp intäkterna och publiksnittet!
Fan, det andas positiva vindar om Timrå Red Bulls!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan, det andas positiva vindar om Timrå Red Bulls!