steveroper: Hur mycket skulle det kosta för Timrå att spela i en arena i hamnen? Timrå kan ju inte bygga en egen så det blir ju till att hyra in sej. Vad skulle det kosta, kontra kostnaden i dagsläget? Förmodligen väldigt mycket mer.
Malmö lirar i en arena som tar mer än 10 000 åskådare i en stad som är mångdubbelt mycket större än Sundsvall/Timrå. Ändå har dom bland SHL's lägsta spelarbudgetar, varför är det så?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Timrå kan ju inte bygga en egen så det blir ju till att hyra in sej.
Vad skulle det kosta, kontra kostnaden i dagsläget?
Förmodligen väldigt mycket mer.
Malmö lirar i en arena som tar mer än 10 000 åskådare i en stad som är mångdubbelt mycket större än Sundsvall/Timrå. Ändå har dom bland SHL's lägsta spelarbudgetar, varför är det så?