-Sputnik-: Red Bull får gärna sponsra med ett antal miljoner som vilken annan sponsor som helst. Om det innebär ekonomisk stabilitet ..och man slipper tugget om krasslig ekonomi ..Under förutsättning att man ger fan i hur klubben sköts och matchställen ser ut.. . 😂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Red Bull får gärna sponsra med ett antal miljoner som vilken annan sponsor som helst. Om det innebär ekonomisk stabilitet ..och man slipper tugget om krasslig ekonomi ..Under förutsättning att man ger fan i hur klubben sköts och matchställen ser ut.. . 😂