Knylan: Tacka vet ja när mann kunn köp souvenirer i Sörberge!! Ja ha fortfarande kvar mitt senn 2003 när jag så Lulä i Timrå Isstadion!! Tröja halsduk keps å kallingarna å plunta 💪 Dä va bättre förr 🥳
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ja ha fortfarande kvar mitt senn 2003 när jag så Lulä i Timrå Isstadion!!
Tröja halsduk keps å kallingarna å plunta 💪
Dä va bättre förr 🥳