steveroper: o en drös av dessa är väll andra assist, vissa till öppet mål o grejer 😂 många brynäsare, skulle säga en majoritet , trodde även att målvakts situationen inte var nått problem o deras lag var för bra osv osv osv.
lagomt åt dom att de går skit. man trodde resan till ha skulle ge deras orimliga hybris nått form av perspektiv men de är fan likadana som innan om inte värre.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
lagomt åt dom att de går skit. man trodde resan till ha skulle ge deras orimliga hybris nått form av perspektiv men de är fan likadana som innan om inte värre.