solbacken: Precis, men då hade man ett samarbete med den butiken gällande leverans av utrustning också, vill jag minnas.
Vill även minnas att vi hade saftiga skulder till samma butik som framkom i krisen 2015, något som sedermera ledde till att vi stod utan leverantör och fick vända oss till "Lindbloms Cykel & Sport" i Njurunda för att överhuvudtaget få ihop grejer till spelarna. Detta var väl ungefär i samma veva som folk på kansliet fick köra ismaskinen i och med att vi inte hade råd att ha vaktmästare på plats redan från isläggningen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vill även minnas att vi hade saftiga skulder till samma butik som framkom i krisen 2015, något som sedermera ledde till att vi stod utan leverantör och fick vända oss till "Lindbloms Cykel & Sport" i Njurunda för att överhuvudtaget få ihop grejer till spelarna. Detta var väl ungefär i samma veva som folk på kansliet fick köra ismaskinen i och med att vi inte hade råd att ha vaktmästare på plats redan från isläggningen.