Peja: Det borde vara på det viset, jag har bara sett Bäckis de två matcherna vi spelat mot BIF så jag kan inte uttala mig om honom, men jag ser ju att Josefsson blir bättre och bättre och han har ju haft ett ännu längre uppehåll.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det borde vara på det viset, jag har bara sett Bäckis de två matcherna vi spelat mot BIF så jag kan inte uttala mig om honom, men jag ser ju att Josefsson blir bättre och bättre och han har ju haft ett ännu längre uppehåll.