Smörgåsen : nej ja menar mer att den värvningen inte behöver anses slagits fel ut oavsett va man hade för tanke om honom.
hartmann kanske blir stärkt av 3 kronor o kommer tillbaka het. börjar dock tappa hoppet om hans förväntningar. sen är de ju jävligt synd om honom med för fan vad han skapar o åker grillor.
om wedda ep o heikki skruvar upp sig något så bör vi kunna ha en mål skörd som inte är att skämmas över.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hartmann kanske blir stärkt av 3 kronor o kommer tillbaka het. börjar dock tappa hoppet om hans förväntningar. sen är de ju jävligt synd om honom med för fan vad han skapar o åker grillor.
om wedda ep o heikki skruvar upp sig något så bör vi kunna ha en mål skörd som inte är att skämmas över.