Har Hartmann till landslaget avhandlats idag? Han lär väl göra 17 baljor eller nåt? Kan ju alltid hoppas han hittar nåt som han kan ta med till seriespelet
Jadu: Ja Hartmann till Tre kronor istället för Bäckström. Hallam ser något i honom andra inte ser. 0 mål på 17 matcher i Timrå, men i landslaget lyckas han ofta bra. Hoppas att landslagsspelet ger honom en boost som förra året.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer