Lomond: Angående introlåtar. Nu kör vi Guns n roses "You could be mine". Klassisk 80-tals låt, inget fel på det. Men varför inte slå till på lite hårdare grejer när vi ändå kör hårdrock som tex The trooper med Iron Maiden eller någon power/deathmetal :)) Bara för att sätta lite extra skräck i motståndarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bara för att sätta lite extra skräck i motståndarna.
Victorious :)