Apropå hockey osv. Har ni läst Rickard Wallins uttalande om Forsell? Verkar som att det inte är någon risk att Nubben får värva honom som ersättare för Dahlén (som många var orolig för). Eller att han kommer in som stöd under JVM för oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har ni läst Rickard Wallins uttalande om Forsell? Verkar som att det inte är någon risk att Nubben får värva honom som ersättare för Dahlén (som många var orolig för). Eller att han kommer in som stöd under JVM för oss.