Zäta75: Nej den har nog inte använts men och frågan är vad det finns att värva. Personligen tror jag det varit lite för mycket insamlingar senaste åren så det går lite trögare nu än tidigare gånger. Det är 975000kr i insamlingen just nu så det räcker inte till någon stjärnspelare direkt utan handlar nog mer om utfyllnad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nej den har nog inte använts men och frågan är vad det finns att värva. Personligen tror jag det varit lite för mycket insamlingar senaste åren så det går lite trögare nu än tidigare gånger. Det är 975000kr i insamlingen just nu så det räcker inte till någon stjärnspelare direkt utan handlar nog mer om utfyllnad.