1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2932058

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Tanken har slagit mig dom gånger jag varit inne i omklädningsrummet. Framför allt efter den där reelen SHL la ut när alla klagade på Timrås omklädningsrum. Tycker själv att det är stort, rymligt och inte allt för nedgånget.

Duschutrymmet är väl kanske inte det största och omklädningsrummet för ytterkläder har jag inte sett.

Men det måste vara större än dom flesta andra bortarum.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k:

Helt rätt. Det där är en myt som skapats helt utan bäring. Omklädningsrummet måste vara det största bortaomklädningsrummet i SHL. Det ligger både nära bussen och isen. Max 10 m att gå från bussen. Plus alla har egna bås och inte någon enstaka krok som det hänger hos andra. Samt att det inte finns en gummimatta som har sagts stämmer ju inte heller. Målvakterna har ju exempelvis en hel egen vägg! (Se bild). Det måste vara det bästa i hela SHL.
Uppladdat:

500x0-img7642_jUwt7SAqzOEFhfZ.png


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer