1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2932083

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Så här ser det ut vid senaste bortamatchen (Malmö). Ganska likt hemmalagets sett till ytan mm.
Men Timrå har snyggat till sin med lite färg och ny fräsh matta som smälter ihop snyggare.
Uppladdat:

500x0-timraborta.jpg

500x0-malmohemma.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Joslan00: Tälje ser ut att göra sig av med två importer som har floppat, om dom två hittar nya klubbar så har Tälje frigjort en del löneutrymme, PLUS att dom har sponsorer som enligt uppgift varit villiga att lasta rejäla pengar på Omark. Tycker dom gott och väl kan ta över David Liljas kontrakt rakt av, så får dom in en allsvensk toppspelare, vilket dom utan problem har råd med. Så värvar vi in Forssell från FBK istället.
Jag ringer Emil Georgsson nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer