Det var ju typ 5 pers på bortastå. Oorganiserad resa, folk som tagit sig dit själva. Klart man inte kan ha egen bemannad kiosk för dem. Men självklart skulle dom haft möjlighet att röra sig fritt i arenan från start. Var inga hög risk supportrar precis. Det behövs fingertoppskänsla, inte paragrafryttare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oorganiserad resa, folk som tagit sig dit själva.
Klart man inte kan ha egen bemannad kiosk för dem.
Men självklart skulle dom haft möjlighet att röra sig fritt i arenan från start.
Var inga hög risk supportrar precis.
Det behövs fingertoppskänsla, inte paragrafryttare.