Tom Topp: Jo Gustav Nielsen var ynglingen som kom in som ett yrväder i säsongen där vi var tvärkassa och åkte ut i kvalet mot Oskarshamn.
Sen kom verkligheten ikapp och han kunde inte bära upp spelet konsekvent.
Vad gäller Lilja så har det visat sig att hans prestationer i seriespelet med Luleå förra året, där han blev utlånad etc. Är den nivån han verkar hålla på en konsekvent basis.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen kom verkligheten ikapp och han kunde inte bära upp spelet konsekvent.
Vad gäller Lilja så har det visat sig att hans prestationer i seriespelet med Luleå förra året, där han blev utlånad etc. Är den nivån han verkar hålla på en konsekvent basis.