Tom Topp: Jajamensan det stämmer. Det var väl då man satt och funderade på varför han inte fick spela mer i förhållande till några andra backar. För det vart ett bättre flyt i spelet när han var på plan.
Säsongen efter var det pannkaka och sen försvann han.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Säsongen efter var det pannkaka och sen försvann han.