Gathlopp: Jo har det där i åminne med. Men Gradin får gärna fortsätta att sänka Modo. Tror verkligen inte det skulle vara jätte poppis bland supportrar heller. Med tanke på rivalitet med Modo etc.
I detta fall så måste Nubben ha bättre spelkänsla än så.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror verkligen inte det skulle vara jätte poppis bland supportrar heller. Med tanke på rivalitet med Modo etc.
I detta fall så måste Nubben ha bättre spelkänsla än så.