-Sputnik-: Apropå backuppsättning 18/19 så hade vi ju David the big Printz, se hyllningsvideo på länken. Stabil defensiv men på hockyålderns höst.
Vi har haft fler backar än Nielsen som inte fått ut son potential. Moe spelade förvisso flera år i någon av de högre serierna men det kändes som han kunnat ta sig ännu högre i karriären. Hur går det för Rönnlöw som såg hyfsat Ok ut i några matcher ifjol?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har haft fler backar än Nielsen som inte fått ut son potential. Moe spelade förvisso flera år i någon av de högre serierna men det kändes som han kunnat ta sig ännu högre i karriären. Hur går det för Rönnlöw som såg hyfsat Ok ut i några matcher ifjol?