1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2932440

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Apropå backuppsättning 18/19 så hade vi ju David the big Printz, se hyllningsvideo på länken. Stabil defensiv men på hockyålderns höst.

Vi har haft fler backar än Nielsen som inte fått ut son potential. Moe spelade förvisso flera år i någon av de högre serierna men det kändes som han kunnat ta sig ännu högre i karriären. Hur går det för Rönnlöw som såg hyfsat Ok ut i några matcher ifjol?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: Om inte Nubben bytt bort Printzen mot Westerlund så hade vi nog ordnat serien mot Oskar?

Sv: Apropå nånting...
sargad: Hade inte Moe rätt mycket skador som gjorde att karriären stagnerade litegrann?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...