1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2932511

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: tack för en mycket bra samanfattning !

kommer dock fortfarande landa i att ja kommer gå ur min väg för att rekommendera andra att inte rösta på sverigedemokraterna i kommun valet om de bryr sig om hockeyn då de sänder så många varnings klockor över detta o hur det av sverigedemokraten kommunicerat offentligt gällande avtalen med just timrå ik. bara en säkerhetsåtgärd från min sida!

ser redan nu hur artikeln används av andra fans som direkt svärtar ner timrå som om de är något mygel från timrås sida.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ja nu ska vi ju inte prata politik i den här chatten men man kan ju generellt säga att det parti man tycker är bra för Sverige inte nödvändigtvis inte är ett bra parti för kommunen. De två bör man hålla isär.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer