1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2932578

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Sabaton rullar en del här också, säger inte att det inte finns inspiration :D

Bilden jag hade i huvudet var att det ska vara omöjligt att stå på isen och inte få ett påslag av +5000 står och skriksjunger att vi aldrig ger upp, paketerat i en riktig "stampa takten"-tempo. Få våra rödvita att fälla ner hörntänderna och motståndarna att känna uppförsbacke.

Om inte annat kommer den rulla som uppladdning här hemma när det är dags för match :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Isbjörnen2: "Om inte annat kommer den rulla som uppladdning här hemma när det är dags för match :)"

Ja, jag hoppas den stannar där, det är kul att leka runt med AI. Men den dagen en AI genererad låt spelas i arenan som intro.. Ja jag vet inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer