Isbjörnen2: Du kan ju bara äga allihopa här inne döda spekulationer och skicka ljudfilen i sitt riktiga format då. Då kan du gärna skicka in den till föreningen så kan någon sjunga över den :)
Synct: Jag har inget behov att äga nån överhuvudtaget. Kan erkänna att det fanns/finns en tanke på att spela in den "på riktigt" om folk tyckte om den. Kommer det bli lika bra? troligen inte då jag inte har tillgång till en fullvärdig studio, en kammarorkester eller en 100-manna kör (ett erkännande som kan överraska är att jag är inte Max Martin).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer