Saltmasen: har aldrig sagt något om någons kommun sponsring, jag finner det bara naturligt att den kommun där klubben i fråga spelar sponsrar. Men när Leksand gör det så är det tyvärr övertramp och nästan kriminellt beteende 😝
Ville denna politiker göra ett politiskkarriär så kan det bli svårt om väljarna är sport intresserad…
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ville denna politiker göra ett politiskkarriär så kan det bli svårt om väljarna är sport intresserad…