1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2933251

Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: och för att tillägga så har Detroit inte för vana att ta över unga spelare till USA i förtid utan låter dom gärna utvecklas i SHL.
Sandin Pelikka är ett perfekt exempel där.

Finns ingen anledning att jaga upp oss om att tappa Genborg till Detroit då dom just nu har en relativt bred prospect-pool för forwards.

Absolut största sannolikhet är att vi har Genborg nån/några säsonger och han har Z som mentor

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erre92: Vore ju fantastiskt om vi får den största majoriteten av ersättningspengen från NHL. Bör väl bli 1-2 miljoner om han väntar nån säsong till med att skriva kontrakt. Zäta får helt enkelt kräva att dom väntar med att signa. Timrå behöver pengarna. Punkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer