Nisse på Mon or: Finns inget fog alls i det där. Bara taget ur luften från Sanny och Svensson podden där de spekulerade i att Juel skulle kunna vara en bra lösning i Brynäs för nästa säsong.
I och med att de spekulerar i att han lär vara för dyr för oss att behålla.
Genborg är ju bara spekulationer med. Han har ju inte ens ett signat kontrakt till att börja med. Plus att Genborg måste ta en garanterad plats i Detroit. Annars har vi första tjing om han skickas ner till AHL. Vilket jag tror är en stor sannolikhet om det ens skriva kontrakt.
För våran bästa skull så hoppas jag att de skriver kontrakt med Genborg efter nästa säsong. Vilket gör att vi får NHL ersättning för 2 säsonger.
Det ultimata vore ju om vi hinner förlänga med Genborg innan han signat NHL kontraktet och får behålla honom totalt i 2 säsonger till alltså..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bara taget ur luften från Sanny och Svensson podden där de spekulerade i att Juel skulle kunna vara en bra lösning i Brynäs för nästa säsong.
I och med att de spekulerar i att han lär vara för dyr för oss att behålla.
Genborg är ju bara spekulationer med. Han har ju inte ens ett signat kontrakt till att börja med.
Plus att Genborg måste ta en garanterad plats i Detroit. Annars har vi första tjing om han skickas ner till AHL. Vilket jag tror är en stor sannolikhet om det ens skriva kontrakt.
För våran bästa skull så hoppas jag att de skriver kontrakt med Genborg efter nästa säsong. Vilket gör att vi får NHL ersättning för 2 säsonger.
Det ultimata vore ju om vi hinner förlänga med Genborg innan han signat NHL kontraktet och får behålla honom totalt i 2 säsonger till alltså..