1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2933972

Sv: Apropå nånting...
Peja: är nog den sista spelare ja skulle vilja ha in i gruppen speciellt på detta sätt mitt i säsong pga bråk i nuvarande klubb. har han haft en enda säsong utan nått skav?

sen oavsett om de blir av eller ej , bara att detta nu cirkulera måste ju betyda att de är kört me lhc? de är ju inte helt taget från luften garanterat

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Jag känner inte till Vranas karriär i detalj, men han har ju spelat många matcher tillsammans med Bäckström, Djoos och Kempny. Rimligtvis hade de motsatt sig en övergång om de uppfattat Vrana som dålig i gruppen, jag tror inte att Alcén skulle ta in honom om han fick dåliga referenser därifrån.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer