1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2934251

Sv: Apropå nånting...
El_loco: Hörde det, men det var ju ute i Expressen för nån vecka sedan, att han skulle förlänga så kommer inte som någon överraskning.

Säsongen 26/27?

Hardegård - Freij
Nässén/NY - NY
Svensson - Sundin
Strömberg - Forsmark
Kapanen

Jag ser inte Forsmark som något annat än 8e back nästa säsong, om han inte tar rejäla kliv framåt resterande säsong. Hoppas hans lön inte alls har blivit dyrare. Vi kan liksom inte sitta och betala en lön på över hundratusen i månaden för en 8e back.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Tror knappast att Forsmark kommer att vara 8:e back med ett nytt 3-års avtal. Lönen är säkert mycket högre än tidigare

Sv: Apropå nånting...
Fick snyggast tröjan idag.
Uppladdat:

500x0-pxl20251110180821313.jpg

500x0-pxl20251110180755376.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer