Herminator: Tror inte det nämnts men en användare på X skrev följande för 23 timmar sedan:
”Ryktet på stan säger att nubben signat med 2st som ska täcka upp under JVM
#timraik”
Var inte Nubben tydlig med att man inte skulle ta in något så länge vi är skadefri? Nu har jag ingen aning om hur mycket sanning det kan ligga i detta dock.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
”Ryktet på stan säger att nubben signat med 2st som ska täcka upp under JVM
#timraik”
Var inte Nubben tydlig med att man inte skulle ta in något så länge vi är skadefri? Nu har jag ingen aning om hur mycket sanning det kan ligga i detta dock.