Rico01: Såklart de inte går efter tröjfärgen, var bara ett dåligt exempel på att när han tränar i blå så kan man anta att Timrå inte betalar lönen. Han ska vara "uttagningsbar" alt. friskförklarad av läkaren. Enligt rutinen för skada / sjukdom för SHL-spelare så räknas man som åter i tjänst när man är tillbaka i full träning, sen såklart finns det undantag kring det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Enligt rutinen för skada / sjukdom för SHL-spelare så räknas man som åter i tjänst när man är tillbaka i full träning, sen såklart finns det undantag kring det.