Smörgåsen : Vad tror ni härinne om matchen mellan mådå o ÖIK ikväll då? Öik inte längre en lätt nöt o knäcka speciellt på hemmaplan!! Kanske kan bli lite jobbigt för lilla syster!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
JonteD: De dära dö-vikslaget kommer nog få jobba för poängen. Man har väl hittat nån paniklösning med en ny spelare, men om detta räcker till är långt från osäkert.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...