-Sputnik-: Läser för övrigt att det tjeckiska laget Brno spelade med 5 ordinarie spelare mot Luleå i CHL igår. Ja eller det var tydligen en stretch med då de hade sin 3:e målis med som inte spelat en minut i den tjeckiska ligan.
Kan nån säga för vilka den turneringen spelas nu igen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan nån säga för vilka den turneringen spelas nu igen?