1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2935187

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Sorry om jag är okänslig, inte alls min mening här. Och onödigt att bråka givetvis. Men jag tillhör nog den skaran som tycker att man på en seriematch går neutralt klädd om man inte har nån lag tillhörighet med lagen som spelar matchen.

Modo är ju våra värsta rivaler med, så inte så otippat att det skulle kunna komma reaktioner. 🙂

Bara en vänlig inflikning från en Timråbroder. 😊

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: De va för att visa våra grabbar som spelar i ÖIK att vi finns överallt!!🇱🇸

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vad säger förresten Samuelsson i början av klippet inför matchen imorn?

Förstår jag det rätt att Freij och Eriksson står över matchen? Eller är det nån träning han menar?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...