+ 11
Inlägg: 2935187
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: De va för att visa våra grabbar som spelar i ÖIK att vi finns överallt!!🇱🇸
+ 6
Modo är ju våra värsta rivaler med, så inte så otippat att det skulle kunna komma reaktioner. 🙂
Bara en vänlig inflikning från en Timråbroder. 😊