steveroper: Vad man förstår och läst sig till från supporterklubben bland annat så var han väldigt transparent och förstående och tillmötesgående. Även till såna som vi andra kanske kan uppfatta som lite "stökiga". Han satt inte på kontoret och tryckte utan gillade att engagera sig i flera områden.
Torines lyckades på nåt sätt ena alla i supporterskaran.
Sen så är det väl bara att jämföra med alla som kommit efter honom. Ganska stor skillnad på hur Torines syntes och hördes och engagerade sig som sagt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Han satt inte på kontoret och tryckte utan gillade att engagera sig i flera områden.
Torines lyckades på nåt sätt ena alla i supporterskaran.
Sen så är det väl bara att jämföra med alla som kommit efter honom. Ganska stor skillnad på hur Torines syntes och hördes och engagerade sig som sagt.