Smörgåsen : Jo det kan jag väl ändå hålla med om men totalt sett skulle det nog inte vara sån stor skillnad med Bojjan eller Levinsson just nu i alla fall.
Sen under JVM blir det ju ändå en del spel för Bojjan o Levinsson så vore ju inte fel om de fick lite minuter innan dess heller.
Och sen är det ju alltid bra för konkurrensen om man får vila lite o kanske knyta näven lite hårdare efter det.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...