Zäta75: Till Juels försvar, vad slänger man in han i för jävla matcher? Färjestad, och nu SKE borta, det är som man medvetet vill krossa hans statistik.
Synct: Jag håller med om det. I kombination ska vi komma ihåg hur jädra bra Juel var förra året. Han gjorde själv 3 placeringar vill jag minnas Domustrappan sa.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...