Zäta75: och Levinsson .är årets motsvarighet till fjolårets Eisenmenger . Egentligen för dålig för SHL.... Förhoppningsvis är både han och Lilja utbytt senast jul.
Karlsson74: Enligt visa statistiska mått är Lilja nästan sämst av alla forwards I shl som spelat mer än 100 minuter. Tålamodet bör snart vara slut där kan man tycka.
hartmann har glimrat till, men är blek päjärvi han e ju helt borta i år boyce får inte spela Hv71 har money...kan väl börja värva Juel,päjärvi,levinsson,lilja,
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...