Reign in red: Nubben borde ha gått in med denna insikt innan säsongen. Lander borde varit 3 och Eriksson 4e. Fokuset borde legat på att hitta en offensiv center och inte Markus fucking Westfält.
Reign in red: Jag är inte helt oäven till att Nubben hittar en riktig spetscenter som ersättare för Dahlén. En som kan dirigera i PP och driva en kedja. Sen försöker han typ få in en sån som Dower Nilsson att ta klivet till SHL nivå som vinge.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...