Sanyet: Våra spelare i "prime" åldern 25-30 som framtiden ska byggas på är alltså: Heikkinen, Lilja, Westfält, Pilö, Walli, Nässen. Dahlén och Hardegård. Och så försvinner Dahlén, väldigt problematiskt minst sagt.
bar mofftak: hemvändarna och 30 plussarna suger för mycket deg.i förhållande till vad de bidrar med.. om man tittar offensivt.. här måste man göra någonting när kontrakten går ut. .sen måste nubben börja vara mer noga med vad man värvar in.. va fan .levinsson och Lilja .. är det seriöst? Vi får inrikta oss på att klara kontraktet i år och kommande 2-3 åren tyvärr .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...