1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2936158

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-11-13
Sanyet: Äh Wästis Festis är ju inte tvärsämst. Men han är för dyr i förhållande till rollen som han har just nu. Det kommer ju alltid finnas andra klubbar som behöver stabila 3/4 centrar så det kanske kommer ett läge där vi kanske kan släppa honom.

Vad Lilja gäller så kanske något lag behöver en spelare som honom & kanske han kan hitta tillbaka tlll formen där?

Offtopic: fy helvete vad jävla less jag är på inavelsmeckats jävla gnäll hela tiden.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...